شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها
وزیر ورزش و جوانان:

سال گذشته روند واگذاری دو باشگاه پیشرفت بسیار خوبی داشت

  • کد خبر: ۲۳۵۴۷
  • ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
سال گذشته روند واگذاری دو باشگاه پیشرفت بسیار خوبی داشت
وزیر ورزش و جوانان گفت: در نیمه دوم سال ۹۸ روند واگذاری دو باشگاه پیشرفت بسیار خوبی داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: نیمه دوم سال ۹۸ روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشرفت بسیار خوبی داشت و بیست جلسه مشترک با مدیران سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد و اقدامات بسیار خوبی برای شناسایی اموال دو باشگاه و واگذاری دو ورزشگاه شهید مرغوبکار و درفشی‌فر به استقلال و پرسپولیس صورت گرفت و در نهایت وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی از مجموعه اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته بسیار استقبال کردند.

 

 وزیر ورزش و جوانان گفت:در جلسه ستاد عالی واگذاری شرکت‌های دولتی که با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی و معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، برنامه اجرایی چگونگی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از سوی سازمان خصوصی سازی مورد تایید اعضای ستاد قرار گرفت.

 

وزیر ورزش و جوانان در پایان افزود: معاونان وزارت ورزش و جوانان و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس با مجموعه وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی همکاری نزدیک داشته باشند تا هرچه سریع‌تر مراحل واگذاری دو باشگاه صورت گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->